Fick en award i kväll….

Fick en award i kväll….

Min fina Nettan som du kan hitta här : http://livetspussel.blogspot.com/ gav mig en award i kväll med motiveringen :

Annelie: fina Annelie, du är verkligen värd en award, dina tankar och framförallt dina fotografier är underbara. Vi träffades också vi nätet, både små och stora pojkar med snarlikt ursprung. Många fina samtal har det blivit genom åren!”

Tack säger jag och jag blir så glad över dina ord. Av vad jag har förstått så är detta en  Liebster Blog Award och den ska delas ut till fem olika bloggar.  Jag läser en hel del bloggar och jag väljer dessa (hade gärna gett den tillbaka till dig Nettan, men vet inte om man kan göra det. Jag är så himla glad över att vi träffades här på nätet och över våra samtal under åren. Det var dessutom så himla roligt att ni kom förbi i sommras. Vi måste ses snart igen)

Birgitta, underbara kvinna!! Som jag lärt känna tack vare Aftonbladets blogg. Vi har alltid så mycket att tala om och jag är verkligen glad över att du finns!! Det är väl dags snart att åka räkbåt eller något sådant 🙂  Älskar din blogg, den är skriven med så mycket humor fast det inte är alltid roliga saker som händer.

Madonnans en annan fin kvinna som jag lärde känna via Aftonbladets blogg. Och som var lika intressant att lära känna in real life. Hennes blogg är också läsvärd.

Yohanna, hennes blogg följer jag med stort intresse. Hon lever på Gran Canaria och har gjort det jag drömmer om, flyttat till min favoritö. Hon har roliga tankar och varje vecka presenterar hon Real Life och det har en massa anhängare. Vi skulle ses när jag var ned sist men det får bli nästa gång 🙂

Min bror ibland undrar jag vart i från min bror får allt ifrån. Han säger vad han tycker utan omsvep, inga krusiduller. Intelligent åsikter och tankar.

Magdis någon vi har gemensamt jag och Nettan, vi var med i en feb04 grupp på nätet och fick barn ungefär samtidigt. Hon har efter det fått tre fina söner till. Helt enorm på stickning och virkning.

Det finns många fler som jag vill ge awards till, men många av dem har jag följt på Aftonbladets blogg men den finns inte kvar länge och många slutade då att blogga eller så har jag inte hittat dem igen.

7 reaktioner på ”Fick en award i kväll….

Lämna en kommentar