I dag har jag uppträtt :-)

I dag har jag uppträtt :-)

Gymmet som jag går på var på Ica Maxi i dag tillsammans med andra gym som finns i min kommun. Men mitt gym hade ett uppträdande, zumba. Och jag och några till fick då förfrågan från våran instruktör om vi var intresserade av att ställa upp. Jag tyckte det lät spännande så jag hängde med. Vi träffades någon timme innan på gymmet och gick igenom de danser som vi skulla uppträda med 🙂
Sedan så bar det av ned till Ica Maxi, vi blev placerade precis vid ingången och när vi var alla på plats så gick de ut i högtalarna och talade om att det var uppträdande på gång.. Kändes lite spännande, alla som kom in i affären kunde ju inte undvika och se oss 😉 Alla mina tre barn var på plats och de fotade så klart.. Lite strul med musiken var det enda som hände annars gick det som en dans 😉 och jag tyckte det var riktigt kul!!!

 

8 reaktioner på ”I dag har jag uppträtt :-)

  1. Gud så kul! Folk måste sett lite chockade ut…och kanske tittade i sin vagn eller korg och kanske skippade lite godis och snacks!=)
    Må så jättegott!
    Kram Kram!

Kommentera

