Vacker sommardag

Vacker sommardag

I dag kom värmen, jag hoppas att det inte är tillfälligt utan att den stannar ett tag. Längtar efter värme, vill bli uppvärmd. Vindarna var varma och sköna. Tycker att sommaren har varit hyfsad med sol men den har varit kall. I augusti får jag en vecka med värme och sol (förhoppningsvis) men jag behöver mer än så. 

Jag jobbar mer den här sommaren än i fjol. Förutom mitt ordinarie jobb så rensar jag lök. Det går bra även om kroppen nog fick en chock. Den har gått i läget då den nästan skriker efter sömn, spelar ingen roll hur mycket jag sover. Men jag gissar att det är mycket annat som påverkar också….

Något som har blivit väldigt eftersatt är fotograferingen, har inte suget och hittar just nu inte glädjen i att fotografera. Det känns väldigt tråkigt och ledsamt och jag vet inte hur jag ska hitta tillbaka. 

Tog ändå ett foto i morse…vackert och fridfullt.

En reaktion på ”Vacker sommardag

  1. Snyggt Anneli , härlig bild tycker jag. Hoppas du har det bra ändå fast fotot känns trist. Det vänder nog snart . Tänker på dig. Kram

Kommentera

