Träning

Träning

Har det senaste halvåret haft bra flyt i träningen. Tränar flera gånger i veckan och har fler bra veckor än dåliga. Det är ett lyft för mitt självförtroende att se när jag utvecklas, dels se musklerna börja framträda och även känna dem men även också känna att jag blir starkare och att jag inte behöver hålla på med små fjuttiga vikter, att jag kan börja att lassa på.

Konditionen är också hyfsad, tyvärr har joggingen legat på is eftersom jag har hälsporre men tacksam är jag att det finns spinning.

Har fått hjälp med vad jag ska äta och även en hel del tips på hur jag ska träna. Känner att mitt sötsug är inte alls lika stort som förut och att det faktiskt går dagar utan att jag dricker coca cola.

Mår så mycket bättre i kroppen tack vare träningen, min fibromyalgi finns där och jag har känt av den de senaste dagarna men jag hanterar den på ett annat sätt nu. En dag då jag bara vilade och sov och sen var jag på benen igen. Tummen upp på det och jag hoppas att det här är något som håller sig!!

Nu har jag äntligen hittat till den träningsglädje jag hade i Sverige innan jag flyttade hit till Åland! Två år tog det med en massa bakslag men nu har det hållit i sig i snart sex månader!

Tacksam!

Bild 2017-06-26 kl. 22.00

3 reaktioner på ”Träning

  1. Härligt att det går så bra. De ser så motiverad ut. Förstår när man kommer in i ett flow att allt blir mycket lättare. Man blir mentalt starkare. Klarar mer och inget är omöjligt. Hoppas du får en härligt sommar med många bra träningstillfällen. Du är stark Anneli. Kram

      1. Semestern börjar på fredag och då……. hoppas jag att jag kan börja lunka runt i Tyresta . Hoppas bara komma in i ett flow. Det gäller bara att prioritera rätt, skippa tv tex. Lägga en timme utan att tänka på alla måsten. Hoppas du har det bra och att du får en fin sommar. Kram

Kommentera

