Förälskad 

Förälskad 

Alltså jag är så förälskad i vår nya katt😍 Han är så himla go och underbar.  Han rusar emot mig med svansen i topp när jag kommer hem. Springer efter mig och försöker klättra upp för mina ben när han vill komma upp i famnen på mig. Hela han lyser av glädje.

Han jamar och knorrar när han pratar med mig.

När jag sitter i soffan lägger han sig tätt tätt emot mig ❤

Ingen av våra andra katter har varit som han men jag misstänker att det beror på att de var inte ensamma när de kom till oss, de hade jämnåriga här när de kom men Egon är själv. Även om de andra tycker han är ok så är det inte samma sak.

2 reaktioner på ”Förälskad 

Kommentera

