Så var det bra igen

Så var det bra igen

Det är skumt att leva med fibromyalgi. I går kväll var jag gråtfärdig pga värken och den extrema tunga tröttheten. I dag är det tvärtom, nästan att jag flög upp ur sängen, träningskläderna på och väskan packades. Frukost och sen for jag och tränade med en massa energi. Gårdagen kunde ha varit en dröm för den känns ju overklig när man är full med energi. 

Kom hem senare än vanligt från jobbet och även om jag hade värk så var jag inte så där sjukligt trött utan tog tag i allt som skulle göras här hemma, soffan skrek efter mig men jag hamnade inte där.  Igår kom jag knappt ur soffan. 

När man mår som jag gör nu i kväll förstår jag att jag glömmer bort min sjukdom. Får hoppas att jag inte kastas tillbaka till tröttheten igen på ett tag.

2 reaktioner på ”Så var det bra igen

  1. Vad härligt . Tänk om det bara försvann. Skönt att bara släppa allt och sticka och träna. Glad för din skull. Du är stark.

Kommentera

