När ska jag förstå?

När ska jag förstå?

I dag har jag egentligen inte gjort så mycket på jobbet. Ändå är jag helt slut, hade sådan lust att svänga av vägen och sova en stund. Kroppen känns alldeles tung och är öm. Längtar tills jag kan gå och lägga mig för natten.

Varför är det så? Varför mår jag så här? 

Svaret är enkelt och jag ska inte ens behöva fundera på det, jag vet varför och blir nästan arg på själv att jag över huvudtaget måste fundera på det. Jag lider av en kronisk sjukdom, när ska jag fatta det?? 

Sedan är det inte konstigt att kroppen reagerar, vädret är helt sjuk. Från vår till vinter på en natt. Vaknade till typ 2 dm tung blötsnö i morse  😣 Inte precis vad jag hade tänkt mig..

6 reaktioner på ”När ska jag förstå?

  1. Vet precis vad du menar har fibro och myofascsiellt syndrom och dessa månader har varit så jobbiga jag känner av väderomslag redan när jag vaknar utan att behöva dra upp persiennerna. Är det samma för dig?

    1. Ja det är så och i natt drog det in ett hemskt snöoväder. Det kom 2 dm men under dagen har det smällt. Kände det innan jag ens tittat ut genom fönstret. Men det som är jobbigast är att man glömmer bort hur sjuk man är de perioder då värken och tröttheten inte är lika tuff. Hoppas du får en period med mindre smärta snart!

Kommentera

