Den här dagen

Den här dagen

I går kväll när jag skulle sova hade jag så himla ont i halsen och kände mig småfrusen, riktigt risig. Så jag tog Echinagard innan jag gick och la mig och gick även upp på natten och tog mera. Kunde knappt svälja för hela halsen kändes helt svullen. Jag blev överraskad när jag vaknade för jag kände mig bara sträv och lite svullen i halsen!!! Härligt!!! Solen sken hela dan och man blir så himla glad💗 

På kvällen var jag och sonen till hans blivande skola till hösten då han börjar högstadiet. Det var profilmässa, han måste välja profil nästa vecka. 4 olika profiler finns att välja på, det är kreativ, media och språk, idrott samt naturvetarna. 

Spännade tycker jag och ganska overkligt att mitt yngsta barn ska börja högstadiet i höst. Han tycker också att det ska bli roligt och spännande. Nu har jag inga småbarn längre! 

En reaktion på ”Den här dagen

Kommentera

