Men du….

Men du….

nog är det vår i dag? När jag och sonen kom hem i dag slog jag upp ytterdörren och satte mig på trappan och bara njöt av solen och värmen. Vi har lyxen att ha solen på vår trapp nästan hela dan. 


Katterna rusade ut och in medan jag satt på trappan. De tycker så mycket om när man är ute. Då är de nyfikna och far omkring en. Började plocka bort förra årets planteringar 😶….jo jag vet..men det har varit mycket… 

Blev glad när jag tittade på planteringen jag gjorde i höstas, det börjar komma upp, så nu växer det både ute och inne.

2 reaktioner på ”Men du….

Kommentera

