I dag är jag stark

I dag är jag stark

I dag känner jag mig stark! Tränade innan jobbet, inte världens bästa pass men efteråt kände jag mig nöjd och stark. 

Inledde vecka nr 2 med bröst, axlar och triceps. I morgon blir det kondition, onsdag gym och tors gym. Fredag blir en tuff dag på jobbet så då lugnar jag ner mig med träningen. Lördag åker jag till Sverige så sista träningsdagen den här veckan blir söndag. Så ser min planering ut, jag hoppas jag håller den! Måste sen också se till att jag äter ordentligt. 

Jag hoppas att jag kan få må så som jag mår just nu en längre tid. Det är jobbigt när det går som en berg och dalbana. Skulle vara skönt med en längre period med stabilitet. 

En reaktion på ”I dag är jag stark

Kommentera

