Om man vill lyckas

Om man vill lyckas

Om man har som jag satt ett mål så gäller det att vara envis och totalt strunta i allt annat (nästan allt). Mitt mål är att verkligen komma igång med träningen ( för hundrade gången😆) 

Senaste gången jag kände att jag var tillbaka i flytet med träningen var i höstas innan allt hemma blev som det blev och jag orkade bara att fungera till det allra viktigaste för att vardagen skulle fungera. Sedan började jag lite smått att träna i januari men fick influensan.

Nu har jag världens skov MEN det struntar jag i och har börjat om helt från noll med träningen, och veckan flyter på bra! Har valt att lägga gymträning och konditionträning innan jobbet så då är det bara att klä på sig träningskläder när jag vaknar på morgonen och när jag sedan kommer hem efter jobbet finns inga måsten förutom umgås med sonen, laga mat och plugga med honom men förutom det kan jag grotta in mig i min grotta och bara vila tills mitt skov är över.🖒

När allt flyter på som det ska och jag är inne i träningsbubblan då kommer jag må bättre fyiskt och psykiskt och då blir det kvällspass igen 😊

En reaktion på ”Om man vill lyckas

Kommentera

