Oro

Oro

Jag kan inte låta bli att oroa mig. Jag är sån som person. Jag oroar mig. Det hjälper inte att hålla sanningen från mig, det blir ju värre när jag får veta sanningen sen. Att jag oroar mig betyder att jag bryr mig. Låt mig oroa mig, du kan inte ta bort min oro, den finns kvar tills allt är bra eller när man vet hur det blir.

Nu oroar jag mig för mamma❤ 

Tänk att man går omkring och tror att ens värld är ens bubbla som ingen kommer åt, att allt ska vara som man är van vid. Att alla ska finnas där. Så blir någon allvarligt sjuk och då plötsligt inser man att det är bara att sticka ett hål på bubblan så är den borta. Nu hoppas jag och önskar jag att bubblan håller och att vi tar oss igenom det här utan att bubblan spricker.

2 reaktioner på ”Oro

Kommentera

