1 januari 2017

1 januari 2017

Börjar året bra med sovmorgon😂 sen ut och springa 🖒med dubbar.  Igår var det nästan +8 grader och i dag -0.5


Kom hem och for sen ut ganska omgående. Det var en helt underbar dag ut så jag tog med mig kamera och stativ och for ut. 

Var ute i över två timmar, helt underbart och lugn för själen. Jag har bara njutit!

Började vid Tjudö träsk, ett ställe jag tycker om. Har inte varit där på vintern förr.

Här är ett ställe jag hittade tidigare i fjol. Lugnt och tyst. Sen finns ett dass och det är jag tacksam för med min lilla blåsa.

Längtar efter att känna varm sand under mina fötter 🙂

En reaktion på ”1 januari 2017

Kommentera

