Senaste tiden i bilder

Senaste tiden i bilder

Hur långt bak ska jag gå? Vi börjar i början av december, då var jag med sonen och tittade på Joe Labero. Jag hade inga förväntningar alls inför föreställningen. Har varit lite osäker vad jag tycker om honom, han har känts lite stroppig…Men jag ändrade åsikt..showen var grym!! Men det som fick mig ändra åsikt var hur han var efter showen, hur gärna och hur hjärtligt han skrev autografer och ställde upp på att fotas. Tummen upp 🖒

Över havet har jag farit flera gånger den senaste tiden. Sista gången innan jul blev för att införskaffa julklappar…

Sista höstterminen för sonen på Källbo skola. Detta innebar luciatåg och stjärngosskläder…Vackert var det och de var grymma på att sjunga!

De obligatoriska köttbullarna blev gjorda, aldrig fabriksgjorda köttbullar på julen!!!!!!

Vi fick hjälp med införskaffning av julgran och det blev en riktigt fin gran!!!

Äldsta sonen kom och firade jul med oss❤

Julaftonen började vi hos kära vänner. Där var det godisätning, julklappsspel och tomte och en massa värme.

Sen fortsatte vi hemma med mat och julklappar.

Lite spelande hemma också.

Sen var det dags för äldsta sonen att åka tillbaka till Sverige. Vi hängde med över och for och hälsade på mamma och Lasse❤

Stormen Urd är på väg mot Åland….

Så fyller jag år igen…inte så kul att fylla år strax efter jul…men inget jag kan göra nåt åt….fick pengar till en eftertraktad kanna😍

Nytt Sverigebesök för mig och sonen….han träffade kompisar och det gjorde jag med. Han gjorde av med julklappspengar, jag bara gick och tittade på fina saker 😁

Fick mina visitkort….🖒

En kanna till i samlingen 🙂

Kommentera

