Fjärde advent

Fjärde advent

 

I dag är det fjärde advent. Jag brukar tycka att december brukar gå fort men i år har det gått extra fort och jag hinner inte med. Skulle vilja ta hit någon som kunde fixa klart allt… Men i dag kunde jag i alla fall bocka av julpyntning och köttbullarna. Nu är det inte så mycket kvar. Har tur att vara ledig dagen innan julafton så jag får andas lite. Ser fram emot julafton då vi först ska vara hos en härlig familj som jag tycker väldigt mycket om ❤ sedan har vi även min äldsta son med och har jag tur kommer också mellersta sonen hit. Han har visserligen sagt att han inte ska komma men jag la upp en film på köttbullarna på snapchat och då börjar han tveka lite om han verkligen ska stanna kvar i Stockholm 🙂

Sedan på eftermiddagen på julafton så är vi hemma med god mat och julklappsutdelning och så blir det bara mys efter det.

Nyår är nog ännu ett öppet kort, jag vet vad min son vill men vi får se hur det blir med det.

Kommentera

