Träning

Träning

Träning är något som är ett måste i mitt liv dels för att jag ska hålla vikten men också så mår jag så mycket bättre i min sjukdom. Sedan tycker jag om att känna och se muskler på min kropp 😉

I dag var jag väldigt trött när jag kom hem sent från jobbet. Visste att jag skulle köra min son till simhallen, hade tänkt åka hem sedan men jag packade ner gymkläder och gick och gymmade under tiden han simmade och det är jag glad över att jag gjorde för det blev ett grymt pass!!!! Jag blev piggare och kände mig stark!! Hade jag åkt hem hade jag hamnat i soffan och säkert somnat till en stund, så det här var bättre.

Körde ben och rumpa eftersom jag behöver bygga upp benstyrkan något, känner det när jag är ute och springer på mornarna att det fattas styrka i benen. Konditionen finns där men inte kraften i bena! Så det är bara att kämpa på och tvinga sig själv att fara och träna när man är trött.

Kommentera

