Bio

Bio

Var på bio i kväll( vi har bio här på Åland 😉) De visar de senaste filmerna, inte alls men många.Filmerna går så länge det finns publik. De har även 3D.

Kvällens åttabio var ”Kvinnan på tåget”. Den finns i bokform och jag har många gånger stått med den i handen men alltid lagt tillbaka den och köpt en annan bok. 

Jag hade inga direkta förväntningar på filmen. Den började lite rörigt, hoppade fram och tillbaka mellan nutid och dåtid och mellan olika personer. Men efter ett tag var jag fast, jag ville verkligen få veta hur den skulle sluta. Den är dramatisk, mörk och chockerande. Upplösningen är verkligen inte som man trodde. Jag kom på mig själv att krama armstödet på stolen hårt. Jag är glad att jag såg den, det är en bra men otäck film.

REKOMMENDERAS!!!!!!!

Kommentera

