Hatat

Hatat

Sen jag var barn har jag verkligen hatat att jogga/springa, verkligen hatat. Värsta dagen i skolan var när det var dags för Hagamaran….USCH!!!

Under åren har jag försökt att börja lära mig att att åtminstonde tycka det är ok att jogga men nej….

Under sensommaren började jag att powerwalka innan frukost. Det gjorde jag för att ha gjort någon träning under dagen eftersom jag är så slut efter jobbet och har svårt att komma iväg på träning på kvällen. 

Från pw blev det jogg i tabataform och i dag kom känslan och en stor överraskning när jag bara fortsatte att jogga. Det bara flöt på, andningen var lugn något ansträngd och musklerna i bena jobbade på. Kändes som jag kunde fortsätta hur länge som helst. I en kort nanosekund flög tanken genom huvudet att jag någon gång skulle kunna delta i ett lopp men det var bara i en nanosekund😂 Ser fram emot min utveckling men måste nog invenstera i kläder för vintern och skor som fungerar på vintern.

2 reaktioner på ”Hatat

Kommentera

