Sista tisdagen i september

Sista tisdagen i september

På lördag går vi in i oktober månad. Det är fortfarande ljuvligt skönt ute. Ljumma varma vindar som en smekning mot kinden. Men av vad jag har förstått så kommer höstvindarna snart! 

Jag har lite lite pyttelite ångest för mökret, för första gången i mitt liv känner jag så för jag känner att jag inte hinner med allt eftersom kvällarna blir så korta. Det blir redan nu mörkt kl 20 och ska man hinna umgås med familj, mat, sonens läxor, träning OCH fota så blir det stressigt! Det är så otroligt vackert just nu. Har i alla fall lagt en del av min träning på morgonen så jag kan göra annat på kvällarna😂🖒

Sedan är jag inte stormförtjust att köra i mörker i alla fall inte på de här kurviga och smala vägarna. I fjol gick det bra och jag vet att det kommer gå bra i år med MEN det har varit underbart att köra när det är ljust ute 😂😂

Kommentera

