Hem igen 

Hem igen 

Nu sitter jag på bussen på väg till båten. Det har varit en toppenhelg och det har varit mysigt att vara med barnen utan att känna att jag måste kolla på klockan hela tiden. 

Det var även väldigt roligt att träffa vänner man inte har sett sen jag flyttade. Men en konstig känsla har jag haft och det är att jag trodde det skulle kännas mer att jag har varit borta så länge men det kändes som tiden stått still förutom all byggnation som vuxit fram. 

Nu är jag nog lite mätt på Stockholm och all trängsel som finns överallt och alla bilar och cyklar som finns överallt.

Men jag kommer tillbaka, skönt att kunna få från bägge världarna.

Kommentera

