Ljuvlig morgon

Ljuvlig morgon

Känner mig lite tjatig men alltså…det är ljuvligt här!! Så vackert..Nästan att jag ställer in Stockholmsresan och far ut och fotar istället 🙂 Nä vill träffa mina barn, saknar dem..

I går kväll kom min yngsta son och sa att han frös, det var alldeles för varmt inomhus så det var konstigt tyckte jag. Kände honom på pannan men han var sval. Han tog en varm dusch, en kopp te och frös fortfarande…i morse vaknade han med feber 😦 När han var mindre och jag skulle ut och resa blev han alltid sjuk och nu är det dags igen. Jag ska ut och resa och han är sjuk! Stackarn.

En reaktion på ”Ljuvlig morgon

Kommentera

