Polis

Polis

1 år har jag haft mitt körkort, inte en enda gång har jag blivit stoppad eller fått visa mitt körkort för polisen. 

I morse var det dags. Konstigt att hjärtat börjar att rusa, jag har kört laglig, körkortet är laglig, jag var 100% nykter, bilen var 100% ok och jag hade mitt reg bevis med mig men ändå blev jag väldigt nervös och pulsen var hög. 

De var väldigt trevliga och allt var helt i sin ordning men ändå, varför?! Ett mysterium. Eller är det så att jag är född och uppvuxen med respekt för polisen!?  Har inte haft så mycket kontakt med dem, de enda gånger är då jag har haft nåt att anmäla och jag har alltid blivit mött med respekt. 

Nu får man se hur länge det tar tills man blir stoppad igen 🙂

Bjuder på en bild från Chania i somras

Kommentera

