Stockholm

Stockholm

Nästa helg ska jag åka till Stockholm. Denna gång ska jag inte åka dit och hem samma dag utan jag ska stanna några dagar. Ska försöka hinna träffa så många vänner som möjligt, ska träffa mina barn och pappa. Gissar att jag kommer vara helt slut när jag sedan åker hem. Men det känns roligt och jag ser fram emot resan. Det är första gången sen jag flyttade till Åland som jag åker över och inte har så bråttomt hem. 

Vill du ses? Messa mig på messenger så kan vi se om vi kan få ihop det. 🙂

Jag kör inte utan tar bussen till båten. Skulle stressa upp mig alldeles för mycket om jag skulle köra😜😂😨

Kommentera

