Vill göra igen

Vill göra igen

I somras hamnade jag hux flux i ett 2-sits plan och så upp i luften.Det var inte planerat och det var nog tur annars hade jag haft en klump i magen. Det enda tråkiga var att jag hade inte med kameran men det hade nog blivit lite trångt med den.

När vi körde ut på startbanan och sedan tog fart och lyfte då var det som miljoner fjärilar i magen och jag ville bara skratta högt men jag höll på mig, ville inte skämma ut mig helt och hållet. Turen tog en tur ut över öarna utanför Mariehamn och sedan en tur över Mariehamn. Vi var nog uppe ca 30 minuter.  Jag hade kunnat vara uppe ännu längre.

När vi sedan landade var jag full av skratt och glädje. Ville bara hoppa fram på vägen 🙂


Kommentera

