att må dåligt

att må dåligt

illamående, öm i magen, ont i kroppen ja usch vilken dag och vilken helg. Men jag är ändå ganska glad… var ut häromkvällen och fotograferade och fick till fina bilder, kände mig full av endorfiner precis som när jag tränar, dessutom har jag klarat av att 20 min tabata jogging…jag som hatar att jogga och sedan är köket så himla fint, allt fungerar nu är det bara några hyllor som ska upp, krokar, någon list, och så lampa i taket och el vid ena skåpet och även vid fönstret så jag kan sätta upp fönsterlampan. Massa jobbiga saker inom mig men ändå glad och lycklig- konstigt!

Här kommer några bilder från häromkvällen, är i stort sett klar med de foton som jag ska ställa ut på Obscuras årsutställning 🙂

2 reaktioner på ”att må dåligt

Kommentera

