Galet- fattar inte

Galet- fattar inte

Är just nu inne i ett skov misstänker jag- mer ont och fruktansvärt trött. Tröttheten är nästan värst, smärtan är man van vid. Sover väldigt mycket, går och lägger mig tidigt på kvällen, somnar på en gång, vaknar trött och far på jobb. Kommer hem och sover fast jag försöker inte att göra det. 

Det enda som får mig pigg är träning. Tvingar mig ut på morgonen och även sen på kvällen. Efter träningen är jag pigg och glad, hög på alla endorfiner. Under träningen kör jag all in, inget mesande utan jag kör på allt jag orkar. 

Skumt egentligen, kan ju inte träna hela tiden för att hålla mig pigg!? Gissar att jag får boka tid hos läkaren för lite prover och sånt. Jag vill INTE vara sjuk, bara så ni vet.

 Tur att jag är född positiv, så efter att jag har gråtit i bilen på väg hem för att händerna värker så kan favvolåten på radion göra att jag sjunger högt så alla utanför hör och sedan är jag glad igen.

De flesta jag känner som är sjuka och har ont är i grunden positiva människor vilket gör att de ändå orkar med sitt liv och försöker göra så gott de kan.

Musklerna är på väg tillbaka👌👍, det gör mig glad 

Kommentera

