Känslan..

Känslan..

Känslan att krypa ner i en nybäddad säng i ett svalt rum är lyx😍

I dag måste jag peppa mig att se det positiva sakerna och en nybäddad sval säng är en sådan sak. En annan sak är att Aik vann inte över Hammarby 😂 det blev oavgjort, köket är snart klart, sakta men säkert, jag ska ut på pw i morgon bitti och har tabata på kvällen eller när katten Sissi skriker efter mig när hon ser mig på gården och kossorna möter mig när jag går mot hagen.😊

Tror att det är den tiden på månaden, allt gör mig ledsen och jag har hungerkänslor och sötsug.

Kommentera

