Sommaren 2016

Sommaren 2016

Det känns som sommaren är slut. Skolan har börjat och det är så där fuktigt rått ute. Ser tillbaka på min andra sommar som boende på Åland och jag känner ännu mer att det är här jag hör hemma.

Det har hänt en massa kul den här sommaren och det finns massor jag hade velat göra men inte hunnit.

Började med ett tidigt besök på grönan med yngsta sonens klass. Fick lyckan att njuta att få träffa alla mina barn❤

Lyckan att hitta ett nytt smultronställe där jag kan bara sitta och njuta.


Lyckan att köra. Har kört några 1000 mil sen jag fick körkortet. Det jag måste jobba på är att köra i stockholmstrafiken och ta mig upp för rampen till övre däck på båten😂😂😂😂

Nytt resmål, försöker variera mig men jag förälskar mig lätt och vill då gärna komma tillbaka och se mer ❤ Kreta blev det för mig och Mattias. UNDERBART!!

Jag blev en tant enligt min bror när jag var på Kreta men jag var tvungen att skydda huvudet.
Vi blev utan kök……men snart är det tillbaka

Kossorna kom tillbaka med en överraskning!! Kalvar!! 🙂


Sonen blev tonåring i förtid och skulle hänga på Rockoff, bara att finnas kvar i stan..

Jag har kämpat mot tröttheten som kommer med min sjukdom. Ville nog helst gå i pyjamas hela dagarna😂😂


Glädjen när fina vännen äntligen kom och hälsade på. Saknar henne mycket. Men är samtidigt tacksam för de fina vänner jag har fått här på Åland ❤

Folkvagnscrusing hann vi också med


Uppäten blev jag den här sommaren. Har reagerat väldigt kraftigt på myggbeten och jag behöver bara visa mig ute så är de på mig. Giftiga mygg på Åland!!


Sonen blev turkosgrön i håret 😉 snyggt!!


Det är lite av vad vi har gjort, allt får inte plats men jag har njutit det kan jag lova. Nu går det mot höst och det blir en spännande höst med nytt kök,besök i sverige,en massa träning, fotografering och sång 😉

En reaktion på ”Sommaren 2016

Kommentera

