Powerwalk eller fotopromenad

Powerwalk eller fotopromenad

Tur att min kamera är så tung så det är ingen ide att ha med sig den när man är ute och powerwalkar..men även om jag inte har med mig min stora kamera så har jag med mig mobilen och i morse när jag var ut på min runda var det så underbart vackert ute så man fick passa på att fota när jag saktade ner på farten…

Jag är så glad över att jag kommer ut och rör på, det gör att värken i kroppen trycks undan för stunden. Är också väldig glad över att bo på den här vackra platsen.

Kommentera

