Julspel och betyg

Julspel och betyg

I går kväll hade min son julspel på skolan.  Alla eleverna hade haft ledigt under dagen och uppträdde sedan på kvällen. Det bjöds på vackert luciatåg av sexorna och fyrorna och femmorna hade sång,  teater på sitt schema.

Det kändes som man hade kommit till en teaterskola för alla var så duktiga och engagerade. Min son spelade elgitarr och hans klasskompis var på trummor och vilka applåder de fick 🙂

Jag är verkligen imponerad!! Satt bara och njöt, underbar tradition.

I dag vaknade sonen med feber, han har varit hängig hela veckan och känt av i örona.  Det är sista dan i skolan så jag åkte dit och hämtade hans BETYG!! Här på Åland får man betyg mycket tidigare i Sverige och jag är nöjd över hans resultat. Är glad och stolt över att även han klarar sig bra i skolan! Är stolt över mina 3 barn att de har klarat skolan bra, även om det har varit tufft ibland, men de har kämpat på bra❤

image

image

En reaktion på ”Julspel och betyg

  1. Du har all rätt att vara stolt. För så bra som det har gått för Mattias på Åland så ska du vara stolt. Förresten ni ska vara stolta alla tre. Såna föräldrar kan inte bli någon bättre son. ❤ ❤ ❤

Kommentera

