Havet

Havet

Vaknade med värre värk än vanligt, trött och ingen lust till att göra något. Kom iväg till jobbet men var ute i god tid så jag hann ta en sväng till ett av mina ställen. Regnet öste ned och havet var rebelliskt. Bilen skakade av vindarna men jag blev fylld av ro. Gick ur bilen och gick ned till havet för att få några bilder. Stod en stund och bara tittade ut över havet och tog djupa andetag.
Gick sen tillbaka till bilen och åkte på jobb, allt kändes bättre och jag var lite gladare igen.

Fotona blev inte så bra men det blåste ju lite 😉

image

image

image

3 reaktioner på ”Havet

  1. Avundas dig lite … det där med körkort är ju så fantastiskt, ger er som har det sån frihet. Jag glor på Idols final, ser du svensk TV eller?
    Hoppas du trivs med ditt nya liv och att det går bra för grabben din, tufft av dig att flytta.

    Kram

    1. Ja vi har svensk tv, alla kanaler som man kan se i Sverige. Skillnanden är att alla program visas 1 tim senare här eftersom vi är 1 tim före Sverige☺

      Körkortet är det jobbigaste jag har gjort men jag är så glad över det!

      Är så glad över flytten och det går över förväntan bra för min son. Han har anpassat sig bra och trivs väldigt bra.
      Ha en fortsatt fin kväll.
      Kram

Kommentera

