Hosta

Hosta

Nu är jag riktigt less på den där förbannade hostan. Jag blev förkyld i september  med hosta, snuva, halsont och feber. Tog en vecka och jag blev bättre nästan bra sedan gick det några dagar så jag var jag dålig igen med samma skit. Efter andra omgången med förkylning har jag inte blivit riktigt bra. Är trött i hela kroppen, hostar från och till. Så fort hostan är borta känner jag mig lite piggare och börjar försiktigt med träningen tex så simmar jag. Pang så är hostan tillbaka 😦 Segt slem, hosta och det piper i bröstet.

I dag var jag ut en sväng och grävde i flyttlådorna i lidret, ansträngde mig och så kom hostan och slemmet och pipet/rosslet.

Har fått tid hos läkaren om 2 veckor för att göra en hälsokontroll och bla prata om fibromyalgin samt hostan men nu tror jag nog att det blir läkarbesök innan dess för det här med hostan är inte ok.  Jag får nog försöka att avhålla mig från träning 😦 om det nu går….

En reaktion på ”Hosta

  1. Min älskade dotter du får nog avstå all träning och tänka på dig själv.
    För det verkar som du har det för jobbigt just nu med allt runt omkring dig.
    Var rädd om dig.
    Kramar mor. ❤ ❤

Kommentera

