Färger

Färger

Just nu känns det som livet består av intryck av färger. Bara man tittar ut genom dörren så är det varma och underbara färger överallt. Jag blir en farlig förare om jag ska titta på allt det underbara jag har utefter vägarna. Får lov att bara titta rakt fram 😉 Det är varma och vackra färger överallt, från brunt till varmaste orange. Tror inte jag har njutit så mycket av hösten som jag gör i år. Det är en av de vackraste årstiderna, särskilt när den är som den har varit hela oktober månad.

Inne i Mariehamn har vi en allé som man kan säga motsvarar alléerna i Kungsträdgården men i stället för ljusa och vackra rosa färger så är det varma toner som gult, orange och brunt. Helt bedårande och tillsammans med den klara och krispiga luften och den fortfarande värmande solen så blir det en fantasilandskap.

0Y9A5469 kopia

0Y9A5477 kopia

0Y9A5446 kopia

Kommentera

