Besviken

Besviken

Trodde verkligen att om man äger 4 alltså FYRA katter så ska man slippa ovälkomna gäster i huset!!!!! Men så är det inte!! Kanske jag får dra in på maten till mina katter så de inte får allt serverat på silverfat utan börjar jobba lite för att de får bo hos mig 😉

I går kväll höll jag på att somna in då jag hör ett krafsande i Mattias rum, gick upp för jag var säker på att det var kattungarna som hade hittat något kul i hans rum. Kommer in och då tystnar det och jag ser inte några katter så jag går och lägger mig igen. Hinner inte mer än dra på mig täcket så börjar krafset igen. Nu sätter jag på mig glasögona och så in i hans rum.

Inga katter men krafset fortsätter…..inne i väggen😣 möss!!!!

Går ner för att se vad katterna gör…..

image

Men hallo!!!!! Lata rackare!!!! 😉

I dag får jag lov att kolla runt huset om de har grävt in sig eller om fönstret i vårt nya rum är öppet lite….Sedan ska jag träna katterna på musjakt!!

image

En reaktion på ”Besviken

Kommentera

