Höst

Höst

Den här hösten har varit underbar vacker. Hela oktober har varit full med sol, klara dagar, underbar vacker dimma på morgonen och helt underbara kvällar med solnedgångar och senare även norrsken. Tyvärr känns det inte som jag har hunnit något av det jag har velat göra. Det har varit en hel del sjukdom så då har det blivit en massa vila och där emellan jobb. Men nya tag får man väl ta snart igen 🙂

Jag har dock hunnit med lite fotografering, inte lika mycket som jag har velat och inte på de stunder på dagen/kvällen som jag hade önskat MEN jag bor här så då har jag all chans att komma igen med det också!!

0Y9A5386 kopia

0Y9A5391 kopia

0Y9A5372

0Y9A5369

0Y9A5293 kopia

En reaktion på ”Höst

Kommentera

