Sjuk men glad

Sjuk men glad

Trevlig dag i dag

image

Premiär för mina skor från Desigual. Sköna och passade mina fötter riktigt bra.

image

Skön bil att köra, tyvärr glömde jag p-skivan vilket gav mig min första pbot……

image

Fast jag hade det trevligt under tiden då jag fick lite visning av skönhetsprodukter och fick testa Mary Kays produkterna samt snygg makeup.

image

Mattias var glad när han kom hem då hans data prylar hade kommit.

image

Jag fick stämplar på mataffären så jag fick köpa Ittala produkter för halva priset.

image

Fortfarande mjölk i kranarna efter att vattnet var avstängt i går….

image

Katterna håller sams vid maten. Vi blev överraskade i dag när Sotis åt upp sin antibiotika självmant utan att jag behövde tvinga i henne det.

Avslutningsvis mår jag som skit, tålde nog inte Stockholmsluften förra helgen. När vi kom hem idag från Mariehamn var det bara att inse att det är bara att lägga sig ned och försöka bli frisk.

En reaktion på ”Sjuk men glad

  1. Då blev det som jag sa till Lasse att detta är Annelies skor. Dom är verkligen snygga.
    Men har du bytt bil? Hade för mig att din bil var grå.
    Så roligt att katterna håller sams. Men det verkar som det är bara Sotis som vill vara vän med dom små.

Kommentera

