Ny vecka

Ny vecka

Det är mörkt ute när vi vaknar 6.30 på morgonen. Luften är klar och kall men skön, det kommer en svag lukt av kobaja när jag öppnar dörren för att gå ut och sätta på värmen i bilen. Jag hör korna råma uti hagen. Ännu en fin dag blir det, en bra start på veckan.

Kör Mattias till skolan och sen går jag och handlar innan jag åker hem för att förbereda för jobb. Den här veckan blir kort för Mattias har lov torsdag och fredag och då är även jag ledig. Höstlovet är 3 dagar kortare här på Åland och även påsklovet är kortare så Mattias kommer gå fler dagar i skolan än hans kompisar i Sverige. 😉

image

Vackert när solen är på väg upp ☀

image

Vi hittade fästena till gardinstängerna så äntligen kom det upp gardiner i vardagsrummet😂

En reaktion på ”Ny vecka

  1. Ja Annelie nu är det mörkt ute när jag också går till jobbet.
    Så härligt att du har fått upp gardinerna för det gör mycket.
    Hoppas din vecka blir bra.
    Kramar från oss i Hallstavik

Kommentera

