Fyra månader

Fyra månader

Jag har bott här på Åland i 4 månader. Tiden går!! Känns fortfarande overkligt!!  Har knappt varit över till Sverige under de månaderna. 4 gånger totalt tror jag, 1 gång till Mora, 2 gånger till Uppsala och 1 gång till Norrtälje. Det är inte många gånger, tiden bara rinner iväg. Och nu när jag arbetar så har jag bara helgerna…

I morgon ska jag över till Stockholm och träffa mina barn. Mauro har jag träffat när han har varit hit men Isaac och hans tjej har jag inte träffat sen innan min resa till Gran Canaria så det ska bli så roligt att träffa dem. Men i morgon åker jag inte med bilen, ska in till stan och där kör jag inte i första taget..

Men snart ska jag åka över med bilen, oroar mig lite för att köra inne i Stockholm…men jag måste 🙂

image

image

image

Kommentera

