Nu börjar mitt liv på Åland

Nu börjar mitt liv på Åland

I går så hände det.. det jag har jobbat för sedan januari månad. Jag tog körkortet!! Helt jäkla underbart!! Och vad jag har kört efter att kortet blev klart!! Direkt efter uppkörningen jobbade jag men så fort jag kom hem så slängde vi oss i bilen och for iväg och idag har jag kört nästan hela dan känns det som 🙂 kunde inte vara bättre!! Min son var så glad och stolt 🙂 först tyckte han att det kändes konstigt att åka med mig när jag inte hade hans pappa bredvid mig som talade om hur jag skulle göra, men efter bara en kort stund så kände han sig trygg 🙂

I morse när vi vaknade, så vaknade vi till en klarblå himmel, en sol som var på väg upp, en klar och fin luft samt dimma. När jag körde sonen till skolan så tog jag med mig kameran och sedan for jag ut och fotade, äntligen vad jag har längtat!! Nu kommer det bli foton och nästa sak jag ska komma igång med igen är träningen, härligt!!

0Y9A4870 kopia

0Y9A4971 kopia

Kommentera

