Foton

Foton

Lite foton från sista kvällen då Örjan var här. Det var underbart väder, dagen började med moln och lite åska i luften men på eftermiddagen var det underbart ute. Då åkte vi en sista tur med bilen och luftade barnen lite 😉 Nu är vi ensamma, jag och Mattias åtminstone någon timme till tills en kär vän kommer med sin dotter. Så här social jag har varit i sommar är det länge sedan jag var, det känns härligt! Jag tycker det är så roligt när släkt och vänner kommer hem till mig på Åland. Jag mår så bra här och vill visa upp mitt paradis här på ön.

0Y9A4499 kopia

0Y9A4506 kopia

0Y9A4511 kopia

0Y9A4528 kopia

En reaktion på ”Foton

Kommentera

