Buss

Buss

image

Här är min busshållplats. Det går 1 buss kl 7 på morgonen, sedan en kl 13 och en kl 16 mån-fre. Bussen går till Mariehamn och passerar Godby där det finns matbutiker, bensinmack, apotek mm. Jag har ungefär lika många bussar tillbaka från Mariehamn. Den sista går tillbaka kl 17. Jag har fler bussar att välja på om jag kan tänka mig att cykla till och från Godby. Fascinerande och det fungerar när man har vant sig. Man får lov att planera tills man har körkort :mrgreen: Det är fräscha bussar med Wifi och det är Viking Line som kör dem. För mig kostar det 3.10 enkel resa till Mariehamn.

I dag var vi och handlade, grannen kom förbi i morse och frågade om vi ville följa med. Snällt 🙂

Kommentera

