Mattias rum

Mattias rum

I dag gjorde vi klart Mattias rum så gott det går. Han ska få ett annat skrivbord och annan klädförvaring men det blir senare i sommar. Sakta men säkert faller saker på plats. I morgon får Mattias och Micke sina finska personnummer, jag får vänta tills jag är klar med mitt i Sverige och det blir jag förhoppningsvis snart…..

Det som känns bra nu är att Mattias rum är klart, han har någonstans där han kan vara och umgås med sina kompisar. Vi andra får leva i kappsäcken en tag till men det fixar vi. Trodde aldrig att vi hade så här mycket med saker men jag ser att allt kommer få sin plats så fort vi blir klara 😅

image

image

image

image

2 reaktioner på ”Mattias rum

Kommentera

