Vänner

Vänner

Den här veckan har jag umgåtts med vänner i riktiga livet. Umgås dagligen med vänner online, inte riktigt samma sak….Tiden rinner iväg och jag försöker att hinna träffa så många som möjligt innan flytten.

Var hem till en nära barndomsvän i torsdags, hade tappat kontakten med henne men hon hittade mig på facebook 👍,  åkte kryssning med kompisar från gymmet som jag hela tiden tyckt om men som jag egentligen inte riktigt kände men efter kryssningen så tycker jag ännu mera om dem och de känns mer som vänner nu och  jag vill inte tappa kontakten med dem utan lära känna dem ännu mera. Avslutade lördagen med en härlig middag hos en vän som bara blir mig mer och mer nära och jag inser hur tacksam jag ska vara med de vänner jag har omkring mig och hur rädd man ska vara om dem.

Ser fram emot alla besök av vänner som jag kommer få på åland. ❤

Mat och alkohol har helgen också bestått av ;)🍛🍸🍹

image

image

Kommentera

