Gissa vad jag har gjort?

Gissa vad jag har gjort?

image

Nu jäklar……tänker inte tala om när….det är bara en som vet om det.

Jag är sjukt nervös…kan inte se mig själv sitta i bilen och bli godkänd men jag kan se mig själv köra själv. Hur ska jag klara av uppkörningen utan att vara nervös? Min nervositet kan förstöra allt. Finns det några knep??

I morgon ska jag till Gillinge och göra halkbanan och det ska bli kul.

En reaktion på ”Gissa vad jag har gjort?

  1. Försök och tänk inte på vad för slags körning du ska göra. Kör som du gör i vanliga fall. Sen när det uppstår situationer så handlar du automatiskt vad du ska göra. Säger jag som inte har körkort. Men jag håller tummarna och tårna att det ska gå bra.
    Kramar från mor ❤

Kommentera

