Kan inte sova

Kan inte sova

Huvudet dunkar, halsen är sträv, rösten är hes, ansiktet hettar. Är inte sjuk utan varit på derby. Hammarby mötte Djurgården på Tele2 arenan. En match med grymma tifon, rök och smällar, klackar som sjunger och lite mål. En match som slutade med en skön vinst för Hammarby. Jag har sjungit, skrikit, blundat och nästan varit på väg ned till plan. Ett derby med 2 klackar som hejjat på sina lag men mitt lag vann ❤

Det här är fotboll. Atmosfären i kväll på Tele2 arenan var grym, jag bara älskade det och nu dånar hejjarklackssånger i huvudet på mig och jag måste komma ned i varv för att kunna somna.

image

image

image

image

image

image

image

Kommentera

