Trött

Trött

Det var tufft att gå upp i morse, alla hemma tyckte nog det. Jag hade ändå sovit 7 timmar i sträck så jag borde vara utvilad men det var jag inte. Men det är nog inte så konstigt.

Helgen har varit intensiv, matchen i lördags var grym och glädjen stor när Hammarby vann över AIK på Friends arenan. Det var en härlig stämning med en publik på 41 065 personer. Det är bäst när det är så många människor. Glad är jag också att det inte var något bråk fast AIK förlorade. Jag hoppas att det här året är Hammarbys och jag ska försöka att åka över och titta på så många matcher jag kan.

image

I går gjorde jag premiär på motorvägen och det var en häftig känsla att komma upp i 110 och kunna hantera bilen. Jag skrattade högt. Det blev mycket körning i går och vi har lagt i en högre växel. Körkortet måste vara klart till juni. Inte konstigt att jag var trött efter all körning. Dessutom var det underbart väder i går och även i dag är det fint även om det inte är lika varmt som i går.

image

Kommentera

