Slut

Slut

Är helt slut, kroppen värker och jag orkar inte resa mig upp något mer i kväll.

MEN nu är hemmet färdigt för fotograferingen i morgon. Allt som för tillfället ska slängas är slängt, huset är stylat och det är plockat till max.

Kranar blänker och toan skiner samt allt onödigt är bortplockat. Turkosa handdukar och detaljer på toan nere och oranga handdukar och detaljer där uppe. Känner mig nöjd.

Dessutom har Mauro med sin kompis ätit söndagsmiddag, härligt att se honom. Roligt att höra hans tankegångar på sitt boende ❤

Inte nog med allt detta så har jag även hunnit köra lite i kväll. Känslan av den körningen är underbar. Det flöt på och jag fylldes av en positiv känsla och hopp.

Så det kanske inte är så konstigt att jag är slut 😆;)

image

En reaktion på ”Slut

Kommentera

