Fotboll

Fotboll

Var och tittade på Hammarby i kväll. De spelade en vänskapsmatch mot det amerikanska fotbollslaget LA GALAXY som har vunnit högsta serien i USA. Såklart så vann Hammarby. 🙂 De vinner alltid när jag är och tittar 😉 Jag sa det till min 11-åriga son som är AIK:are, fick då till svar att AIK förlorade ju när vi var och såg dem. Jag svarade då att det var ju för att jag var med 😉 då blev han tyst och tittade fundersamt på mig ❤

Han har nämligen lovat mig att om Hammarby vinner första matchen mot AIK ( 7 mars) då ska han börja att hålla på Hammarby. Vinner AIK så ska han fortsätta vara AIK:are. Blir det lika så ska han göra dole dole doff 😉

Underbara barn.

Det är skönt att gå iväg på en match och släppa allt och bara koncentrera sig på matchen och sjunga med klacken. Det gör att man orkar med värken. Jag laddade med att sova hela eftermiddan och vara ledig i morgon. Sedan fick jag skjuts både dit och hem av Micke. :)❤

image

Kommentera

