Packa packa packa

Packa packa packa

Det känns som ett evighetsjobb det här med packningen. Jag har ju precis börjat….och fått ihop 15 lådor….och det är ju bara det man ska plocka bort inför fotograferingen och visningen, det märks inte ens att jag har tagit bort så mycket….Känner mig en aning stressad…nästa helg…v8 ska vi köra en lastbil till Åland och det är allt jag har plockat bort…det innebär att jag har 9 veckodagar och 1 helg på mig att bli klar med det, jag ska dessutom hinna träna och övningsköra och vara social….

Det ska bli riktigt skönt när allt är klart och jag kan sätta igång med stora packningen. Jag hoppas att det här är sista gången jag packar inför en flytt…

image

Kommentera

