Följ mig på resan…

Följ mig på resan…

image

Jag ska försöka att blogga mer regelbundet nu under våren. Jag känner att jag måste dokumentera det stora och unika som ska hända. Det är nog en sak som många bara drömmer om men inte gör något åt det.

Flytta till Åland. Känns konstigt att berätta det för människor. Men det är en verklig händelse. Vi ska flytta och åtminstonde jag ska jobba på Åland. Huset ska säljas och alla saker ska sorteras, slängas, ge bort, säljas eller ta med.

Samtidigt så är jag mitt uppe i att ta körkortet. Jag som aldrig skulle köra en bil!!!!!  Nu rattar jag och växlar för fullt.Jag trodde alltid att jag skulle vara en person som skulle få spel och släppa både ratt och hela kontrollen om jag kände att jag inte hade kontrollen på situationen men jag är lugn och tar ett djupt andetag och löser situationen.

Men fortfarande så sitter det en känsla att jag aldrig kommer klara det…men den blir mindre och mindre för varje gång jag är ute och övningskör.

En reaktion på ”Följ mig på resan…

Kommentera

